Pánske klasickéPánske
Dámske klasickéDámske
Inteligentné hodinkySmart
Značky
Ostatné
Kúpili ste si nové hodinky Garmin a nezobrazujú sa vám upozornenia z telefónu? Tu sú tri jednoduché kroky, ktoré problém opravia.
Najčastejším problémom je, že aplikácia Garmin Connect nemá potrebné oprávnenia.
1) Otvorte MENU v aplikácii Garmin Connect. (v iOS "Viac" vpravo dole, v systéme Android symbol ≡ vľavo hore).
2) Kliknite na: Nastavenie → Oprávnenia pre telefón → Spravovať oprávnenia
3) Tu skontrolujte, či máte povolené oznámenia v rámci aplikácie Garmin Connect.
11.1.2021 - Dominik Hok
Smart hodinky Garmin – návody a najčastejšie kladené otázky (FAQ)
Každú párnu stredu prehľad nových článkov a súťaže o hodinky na váš email.