Pánske klasickéPánske
Dámske klasickéDámske
Inteligentné hodinkySmart
Značky
Ostatné
Tagy: FAQ | Garmin | Inteligentné
Dominik Hok | 22.3.2024 | 3 MIN | 2x komentár
Je už to šiesty deň, čo sa Garmin pravdepodobne vysporiadava s hackerským útokom. Spoločnosť Garmin niečo málo sprevádzkovala, ale služba Garmin Connect stále hlási to isté oranžové hlásenie "Prepáčte, prebieha údržba. Prosím, skúste to o chvíľu znova." Tento článok slúži na zodpovedanie týchto dôležitých otázok.
V súvislosti s výpadkom služby Garmin sa často objavujú otázky používateľov. Spoločnosť Garmin na niektoré z nich odpovedala, ale vo všeobecnosti komunikácia spoločnosti Garmin nie je na najvyššej úrovni. Pripravili sme článok týkajúci sa najčastejších otázok používateľov. K niektorým sú pripojené aj pokyny, ako problém riešiť.
Boh vie. Hoci je to veľmi krátka odpoveď, je celkom výstižná. Spoločnosť Garmin stále nevydala žiadne oficiálne vyhlásenie a len žiada používateľov o pochopenie a trpezlivosť. Niektoré služby už fungujú, ale napríklad aplikácie Garmin Connect a Connect IQ stále hlásia svoju nefunkčnosť. Spoločnosť Garmin poskytuje informácie o stave jednotlivých služieb na osobitnej webovej stránke. Od včerajšieho dňa je napríklad možné registrovať nové zariadenia.
Všetky údaje sú uložené v samotných hodinkách a pri prvom pripojení sa všetky údaje synchronizujú so službou Garmin Connect. Do úložiska hodiniek sa určite zmestia stovky aktivít. Ak sa aj napriek tomu obávate straty zaznamenaných tréningov, existuje spôsob, ako údaje z hodiniek exportovať bez aplikácie:
1. Hodinky Garmin pripojíte káblom k počítaču.
2. Hodinky Garmin pripojíte k počítaču pomocou kábla. Otvoríte ho dvojitým kliknutím naň.
3. Primárne > GARMIN > Aktivita.
4. Tu už uvidíte súbory typu FIT, ktoré sú záznamom športovej aktivity. Pre lepšiu orientáciu môžete súbory zoradiť od najnovších.
Ak vlastníte Macbook, použite program Android File Transfer a postupujte podľa vyššie uvedeného postupu.
Skopírované údaje potom môžete vložiť do aplikácie Strava, Endomondo alebo akejkoľvek inej aplikácie, ktorú používate na zaznamenávanie. Ak si chcete údaje pre istotu uložiť, samozrejme, môžete. Súbory získané z úložiska Garmin uložte do počítača, a ak sa náhodou údaje po poruche nesynchronizujú, môžete ich do aplikácie Garmin Express importovať ručne.
Tento problém môžete vyriešiť aj podľa vyššie uvedených pokynov. V priečinku Aktivity skopírujte všetky súbory a uložte ich do počítača (pre istotu). Potom skúste odstrániť niekoľko najstarších športových aktivít, čím by sa malo uvoľniť miesto pre nové aktivity. Staršie aktivity sa môžu odstrániť, pretože už boli synchronizované pred výpadkom služby Garmin Connect.
Ak ani to nepomôže, skúste rovnaký postup, ale neotvárajte PRIMÁRNE úložisko, ale úložisko ZARIADENIA. Tam nájdete aj priečinok Garmin a Aktív. Postupujte podľa rovnakých pokynov.
Nie a zároveň áno. Spoločnosť Garmin jasne uviedla, že zneužitie údajov používateľa (vrátane služby Garmin Pay) rozhodne nie je možné.
Hodinky na uskutočňovanie platieb používajú čip NFC a pri zadávaní údajov o platobnej karte do hodiniek nie je potrebný internet ani aplikácia Garmin Connect. Stále teda môžete pohodlne platiť.
Na túto otázku neexistuje jednoznačná odpoveď. Nemalo by však dôjsť k žiadnej strate.
Beriem to skôr ako formu vtipu, pretože verím, že aj takéto otázky môžu vzniknúť. Výpadok Garminu je taký veľký problém, že bez "vypľúvania" štatistík v Garmin Connect zrejme používatelia nemajú motiváciu ani športovať. Veď športujete pre seba, nie pre hodinky. :)
Ak máte ďalšie otázky, neváhajte nás kontaktovať v komentároch.
Každú párnu stredu prehľad nových článkov a súťaže o hodinky na váš email.