» Reklamácia tovaru v záručnej dobe

Reklamácia tovaru

1. Vyplnením polí nižšie sa dostanete na detail objednávky, kde tlačidlom "reklamovať" zahájite reklamačný proces a budete poučení o ďalšom postupe
alebo
2. Vyplňte tento formulár (priložte k reklamovanému tovaru)
Tovar spolu so záručným listom potom pošlite do 14-tich dní na adresu: Hodinky 365 s.r.o., Sirotčí 605/10, 703 00 Ostrava-Vítkovice. Zásielku môžete bezplatne zaslať prostredníctvom výdajných miest Packety. Stačí, ak na najbližšom výdajnom mieste nahlásite kód pre vrátenie zásielky, ktorý nájdete v reklamačnom formulári. Nie je potrebné tlačiť štítok ani písať adresu. Balík môžete poslať aj prostredníctvom iného prepravcu, ale táto služba už nie je bezplatná. Zásielku neposielajte na dobierku, nebude prijatá, ďakujeme. Reklamácia bude vybavená najneskôr do 30-tich dní od prevzatia tovaru. V prípade nevybavenia reklamácie v tejto lehote má kupujúci rovnaké práva, ako by sa jednalo o podstatné porušenie zmluvy. Kompletné znenie obchodných podmienok nájdete tu.

Váš e-mail uvedený v objednávke
Nájdete vľavo hore na faktúre.
Vyplňte tu len email a my Vám naň pošleme zoznam Vašich objednávok.